:)

Publicerat: 2013-01-06 12:18:01 Kategori: 1 Kommentar(er)
Troy har börjat tagit av sig blöjan, Och när den väl är av så kan han gå runt å kissa på golvet 3-4 gånger bara för att det är kul, han verkligen trycker ur det sista han har.

Idag när vi åt frukost så gick troy in till tvn, kom sen tbx utan blöja. så Olle gick å titta om han hade kissat på golvet någonstans, som vanligt.
Denna gången va de inte nå kiss på golvet, 
MEN, han hade bajsat på golvet.

När Theodore ser att han bajsat på en groda så säger han - men åh troy har ju bajsat på grodan, precis som en katt.

å jag kan knappt andas för att jag skrattar så mycket, det lät så roligt. 
Vadå precis som en katt? varför inte precis som Dino? haha. 
Barn är roliga, å Theodore säger så roliga saker ibland så jag kan nästan skratta ihjäl mig.

Nu kanske de inte lät så kul när man skriver det, Men när han väl sa de så lät det jätte kul ! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja i bland kan han den där Theodore, kan näsan tänka mej hur han lät :) // Mormor.

2013-01-06 @ 14:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami