pluggeliplugg

Publicerat: 2012-09-26 09:53:00 Kategori: 2 Kommentar(er)
Idag börjar jag plugga, Eller jag ska rättaresagt prova på att plugga. Får se hur jag klarar det, Tkr jag det är kul (vilket jag troligtvis inte kmr tycka) Så ska jag plugga vidare. 
Intressant!

Barnen ska vara på heltid på dagis igen, idag ska dom vara där från kl 09.00 - 16.30. Blir länge för dom små, Men dom kmr säkert ha det jätte kul med alla kompisarna! 

Önska mig lycka till i pluggandet. 


bjuder på en bild av mig själv. 
jag har nu tyckt sen jag klippte mig kort att jag vill ha det så! MEN jag har börjat ångra mig, så frågan är, långt eller kort hår? 
Hatar beslutsångest. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga?

2012-09-26 @ 12:21:27
Postat av: Anonym

Oj! Långa dagar för en ettåring..

2012-09-28 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami