jobbjobb

Publicerat: 2012-06-05 10:31:11 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag är det Tisdag (det visste ni kanske redan!)
natten har varit sådär, Troy har vaknar lite till å från. 

Idag ska vi bara vara hemma å slappa, pojkarna håller på att bli förkylda, så det blir bäst att vara hemma å mysa ist. 
Kl 16 börjar jag jobba så Olle slutar lite tidigare idag så han kan vara med grabbarna. jag slutar jobba vid 22.15 ungefär, Sen ska jag upp å jobba 08.30-15. så imorgon kmr jag nog vara helt död! :) 
sen är jag Ledig Torsdag, Så vill någon ses så säg till! :) 
Sen blir det till att jobba på Fredag igen. 
Och som det ser ut nu så är jag ledig helgen också. 
Så denna månad kmr jag nog bli fattig på föräldrarpenningen eftersom jag fått tagit bort dagar. 
Men ist får jag nog mkt nästa månad då jag får dessa pengar jag jobbar in nu!

Igår va vi till öppna förskolan en stund å lekte. 
Och senare under dagen åkte jag & mamma för att träna. 
Sen vart det god mat (potatisgratäng med fläskfile) och till efterrätt vart det glass. Mums!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami