vårdcentralen

Publicerat: 2011-05-19 14:16:20 Kategori: Theodore 16-24 Månader 3 Kommentar(er)
Nyss kommit hem från vårdcentralen med Theodore. Många har varit så nyfikna på vad vi skulle göra där! men det va inget allvarligt! vi skulle bara dit på efterkoll sen theodore hade irriterade öron när han va sjuk! men det såg bra ut nu, som jag fattade det som! den där "doktorn" kunde knappt svenska, och han va så knäpp så till och med Theodore som inte brukar vara blyg, vart blyg! Men ja huvudsaken är att det såg bra ut.

När jag gick till vårdcentralen fick jag så grymt ont i magen, nedre delen av magen. Jag har fått så dom senaste gångerna jag varit ute och gått. så jag antar att det är ett tecken på att jag ska ta det lugnt. Jag får höra på mvc nästa gång jag ska dit. det blir bra bara jag sätter mig ner å tar det lugnt.


Kommentarer
Postat av: NATTIS

ojdå. jag har B-kupa vanligtvis men minst D när jag är gravid så det var vad jag tog :P och så min vanliga storlek runt då, 75.

2011-05-19 @ 15:15:35
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

det ska ju bara vara nyttigt med vardagsmotion, men hör med barnmorskan för säkerhetsskull. det är ju aldrig bra att få ont :)

2011-05-19 @ 15:16:48
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

lyckliga du som bara har B när du är gravid =) mina blir gigantiska! jag fick ömmande värk i nedre delen av magen igår när jag Zumbade. det kändes lite som håll, fast där nere och det var obehagligt. inte heller någon aning om vad det kan vara..

2011-05-19 @ 15:21:23
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami