tjej eller kille? lugn eller vild?

Publicerat: 2011-05-16 11:56:29 Kategori: Graviditeten (andra) 0 Kommentar(er)
Theodore somnade för en stund sedan så jag bestämde mig för att titta igenom hans gamla kläder som han hade när han va nyfödd, Så jag kan ta fram några av kläderna som passar båda könen som sen denna kan ha! det va ganska mkt som jag kunde lägga tbx i garderoben. mest i storlek 56!
Så det som skulle behövas nu är något mer i storlek 50 som man kan ta med till BB sen, så den får dom första egna kläderna. Och sen byxor!

Vad man blev att tänka tillbaka  när man tittade på kläderna! att Theodore varit så liten!! det kan man verkligen inte tro. Det går så fort allting.
Och denna graviditet har sprungit iväg! snart bara 12 veckor kvar! När  jag va gravid med Theodore så gick det jätte sakta, Men nu har man väl inte lika mkt tid att tänka på graviditeten som man gjorde förra gången.
Jag är så nyfiken på vad det är för en där inne i min mage! tjej eller kille? lugn eller vild? ja! man vet ju ingenting. hur ser den ut? men om ungefär 12 veckor får vi veta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami