mvc besök

Publicerat: 2011-05-02 19:23:39 Kategori: Graviditeten (andra) 1 Kommentar(er)
Det är så tråkigt å blogga! Så uppdaterar bara lite snabbt..
har varit vid mvc idag, å allt såg bra ut! även denna gång va det svårt å få höra hjärtljuden då den flyttade sig å sparkade hela tiden, men tillslut så!

Hjärtljuden låg på 144,
och Sf måttet låg på 25cm!



Och svar till dig fia:
Jag har tyvärr inga tips på hur man ska bli gravid, den första va ej planerad och blev bara till! och denna nummer två så va jag redan gravid när vi började prata om att skaffa en till!
men Lycka till, å hoppas det är eran tur snart!



Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Jag har några tips som Fia kan få då jag blev planerat gravid på första försöket :)

2011-05-02 @ 20:52:43
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami