härlig sommardag (morgon)<3

Publicerat: 2011-06-03 11:57:11 Kategori: Theodore 16-24 Månader 0 Kommentar(er)


























Hemma vid Theodores mormor & morfar började dagen redan kl 05.00! Vilket inte jag tyckte alls va kul. Så dagen har gått så sakta.
Vi har varit upp till min faster och hälsat på! där fanns det en liten tjej som va tre månader äldre än Theodore, så dom fick leka lite! plaska i vatten te.x. Theodores kläder kunde man vrida ur! Som tur va så är det ju varmt så han fick gå i bara blöja. Men hans skor va dock ett större problem! dom va helt blöta. Men det är ju sommar, så vad gör de? När vi sedan kom tbx till Theodores mormor & morfar så fick han gå runt naken på gården. Och sedan vart det till å sova för honom.

Hur skönt är inte vädret idag? redan klockan 08.00 satt vi ute i solen, Theodore ville totut (gå ut).

Idag "flyttar" även jag å Theodore hem igen. vilket jag tycker är lite tråkigt, det har varit så skönt att få vara här denna vecka. jag kanske ska ta å flytta hem till mamma och pappa igen?
Nejdå! då hade mamma blivit tokig! men att få komma bort lite från hemmet är aldrig fel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami