Det som just nu ligger i väskan

Publicerat: 2011-06-19 10:18:20 Kategori: Graviditeten (andra) 1 Kommentar(er)

Kläder till bebisen! Man vet aldrig om det är kallt eller varmt när den kommit ut, så la ner lite av varje.

Byxor till mig,napp, amningsinlägg, å en filt.

 

Sen tog min fantasi slut. Jag ska självklart lägga ner mer kläder åt mig. men jag använder allt, så ännu vill jag inte lägga ner det, så det tar jag senare. Kameran ska med, men den använder vi också än. ge mig lite tips. vore mkt lättare, så har man något att gå efter!




Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Bindor, någe att läsa om förlossningen drar över tiden, dricka kanske men det hinner man med sen att lägga ner, underkläder till dig själv, hygienartiklar, ombyten som tex någe skönare att på sig efter förlossningen..tuttkräm (såriga tuttar äre hemska som finns)..ömmm..ja det är väl det jag kan komma på förtillfället x)

2011-06-23 @ 19:15:33
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami