Fiskpinnar = mums

Publicerat: 2011-01-05 11:25:30 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 0 Kommentar(er)
Jahapp, vad ska man skriva idag då?!
Igår gjorde vi ingenting förutom att gå till öppna förskolan en snabbis. Annars gjorde vi inget speciellt.

Idag ska mamma hämta ut våra gardiner så dom ska vi åka å hämta idag, ska bli spännande å se hur dom ser ut.
Skönt å få upp nå nytt än det gamla vanliga.
Theodore har nyss fått i sig lite mat, och idag bjöd jag honom på ris, fiskpinnar och sås. och han åt hur mkt som helst, nästan hela portionen jag hade gjort ordning åt honom, å då kan jag tilläga att de va en jätte portion! Så idag va han duktig på att äta. Så nu kanske jag har en "kompis" att äta fisk med! eftersom Olle inte äter det. Och det är inte direkt kul att laga mat till sig själv.

Igår kollade jag å Olle på film! vi kollade på skönheten å odjuret (tecknade) Haha! men jag tkr iaf att den är bra ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami