äventyr med mor!

Publicerat: 2011-08-07 15:07:19 Kategori: Shopping 1 Kommentar(er)
Idag åkte jag med mamma till kupolen i Borlänge. Theodore fick stanna hemma med sin pappa. Så dom hade roat sig med att träffa kusinerna.

mamma skämde bort mig, Theodore å knodden lite! Jag fick en tshirt, tröja å mascara. Theodore fick en tshirt, väst och ett par byxor. å knodden fick ett klädersplagg + en åkpåse! Så alla som behöver en åkpåse, åk till babyproffsen! dom säljer ut babytravels åkpåsar för 300 kr, nypris ligger nästan på 700kr. Dock fanns det bara en färg, men för dom som inte är kräsna så tkr jag absolut man ska passa på!




Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Vad äre för färg dom säljer i? :P letar nämligen en åkpåse till vintern till albin ^^

2011-08-07 @ 15:33:48
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami