lite nytt till mig själv.

Publicerat: 2010-10-18 09:31:21 Kategori: Shopping 5 Kommentar(er)
Har beställt hem lite kläder. Denna gång till mig själv! Jag behöver också unna mig lite, Beställde hem ett par byxor och en tröja. Jag har aldrig beställt byxor. Så jag vet inte om dom kommer sitta bra, Men värt att prova.


JB Skinny Jeans SEK 139, Jeane Blush - NELLY.COM

New Lai Knit Cardigan SEK 179, Only - NELLY.COM

Dom här kläderna blev de att klicka hem idag. Får hoppas det passar?! Tröjan kommer nog passa, men byxorna är jag tveksam om.

 

 




Kommentarer
Postat av: Jannie

Godmorgon!

Det va hilmla bra gjort måste jag säga!Unna dig!

Man köper ju nästan ingenting till sig själv numera,allt går till guldklimparna...O det är ju verkligen så roligt o shoppa till dom!



Perfekt o flytta då ju!Som du säger,kan man önska sig en massa grejer i julklapp osv.Skönt o flytta till större oxå.

Tack,våran lördag var supermysig.Helgerna går på tok för fort bara...Hoppas ni får en härlig måndag!

Kramar

2010-10-18 @ 09:54:49
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Ulrika

Nya kläder är du värd, hoppas byxorna kommer passa! :)

2010-10-18 @ 11:02:00
URL: http://honmammanu.blogg.se/
Postat av: Jannie

Mysigt med öppna förskolan!

Här ska det tvättas,städas o packas idag.Tjo-ho...

Tar verkligen aldrig slut.Står flyttlådor överallt.

Men men,mycket är gjort nu iaf.

Här är rätt trist väder så helt ok med en dag inne.

Kram kram

2010-10-18 @ 11:50:51
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Faster Emma

Hej på er! Enligt en polare till mig ska vita byxor inte sitta jättetajt, då ser man tydligen fet ut. Så om byxorna är lite stora i benen när du får hem de sitter de tydligen bra. Själv aldrig testat så jag vet inte.



Hur gick det med trean ni köade på btw?

2010-10-18 @ 14:49:43
Postat av: Faster Emma

Ljusblått kan ju blir riktigt snyggt.



Ohh va skoj, skönt med större antar jag. När är inflytt då? Var på Notgården är det?

2010-10-18 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami