Kunde inte hålla mig.

Publicerat: 2010-10-24 15:58:34 Kategori: Shopping 3 Kommentar(er)
Jag kunde inte hålla mig! Theodore får den där bodysuiten av mig å Olle i Julklapp/födelsedagspresent. Jag köpte den röda, Det fanns bara 5 st kvar av den i storlek 80/86, Så jag passade på. plus att de va fri frakt. Så jag hoppas den är ganska stor, så han kan ha den efter jul! Annars får han väl använda den nu iaf. Men det visar sig.

Idag har Theodore fått äta lite mat med oss! Det blev stekt gustafskorv och potatis! Han verkade tycka om det, han åt nästan allt jag hade gjort iordning. Men de är ganska mättande mat, Så jag förstår om han blev mätt av det lilla!

Så ser den röda ut! :)




Kommentarer
Postat av: natasha

aw så gullig!!

2010-10-24 @ 18:18:11
URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde

svar:



Jaa kanske det, fast det att han är så svårt att få att somna beror nog på att han slutat med tummen, för den tog han direkt förut efter att han fått käk sen somna han själv. Va ju jätte bra, men nu är det ett väldans liv!! :P

2010-10-24 @ 20:48:57
URL: http://louisevestin.blogspot.com/
Postat av: Louise - Mamma till Wilde

Svar: Joo det är det ju men drygt att han blir såhär! :P

PRovat och provat napp har vi väl inte, han har ju alltid haft dom och haft som leksaker hemma, så dom vill han inte suga på:P

2010-10-24 @ 21:59:30
URL: http://louisevestin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami