vann en fin text på tradera.

Publicerat: 2010-11-27 22:11:47 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Idag har vi varit på dop, Theodores tremänning Elsa döpte sig. Vad stor hon har blivit, har inte sett henne sen hon va nyfödd! Theodore va jätte snäll i kyrkan, han satt å "pratade" inte ett ända skrik kom det. Vilket va bra.

jag har nyss vunnit en text som vi ska sätta upp i nya lägenheten, i köket. Kommer bli så snyggt! För imorgon är det en vecka kvar tills vi ska flytta! Så imorgon ska vi börja packa det mesta som vi inte använder. Som dom flesta kläderna, glas och sånt. Men eftersom vi inte ska flytta så långt så är det mest att man kan bära över möblerna dit. ( vi ska bara flytta två lägenheter bort, till en trea)


Denna text vann jag på tradera för 75 kr + 15 kr frakt. Köper man på deras sida så kostar den 150 tror jag. Så man tjänade lite på det iaf.

Theodore har ju varit lite svår att få å sova i sin säng dom senaste veckorna, Men idag lyckades jag få honom att somna i sin säng! Och han sover som en stock just nu. Får väl se om han sover där hela natten eller hur det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami