♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Publicerat: 2010-11-21 14:03:41 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Idag ska jag berätta om mina föräldrar.
Som jag skrev förut växte jag upp i skogen med mamma & pappa (och min syster!) Jag kan inte klaga på min uppväxt, Mina föräldrar är snälla och hjälpsamma.

Många säger att jag å min mamma är lika, och en sak som vi har gemensant är att vi har samma smak på det mesta. Iaf kläder å liknande. När jag å mamma är och shoppar så kanske jag hittar en tröja och sen kommer mamma och har hittat lika tröja! Det har hänt två gånger och så vi löste problemet va att köpa varsin färg på det.
Men ja, mamma är snäll och hjälper ofta till när hon kan! (beroende på vad det gäller).



Pappa han är ett riktigt Dan Andersson fan! haha. han är en riktig skogsmulle som jag brukar säga.
Han brukar också hjälpa till ofta när han har tid med det.

Och Theodore han älskar sin mormor & morfar. Han blir så glad när han får träffa dom.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men !!!! Carro!!!

2010-11-22 @ 06:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami