bra natt

Publicerat: 2010-08-30 12:11:08 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Inatt sov Theodore bra, vaknade bara en gång å ville ha nappen, Sen väckte han mig kl 06.00.
Så har vi busat lite på morgonen, sen somnade han om och även jag passade på att sova. Så kl 11.00 vaknade vi! Så Theodore å Theodore hade pyjamas på sig fortfarande, så nu ska han strax få mat å sen lite kläder.

Vi ska till Gonäs idag Theodores faster fyller år.
Och jag har blivit förkyld, och jag som hade tänkt på till öppna förskolan idag, men de blir inte av. Vill itne smitta ner alla andra! Så de får bli nästa vecka ist!



Här va Theodore bara någon dag gammal <3



Kommentarer
Postat av: Viktors mamma Jennie

Vi hade också tänkt gå på Villgott idag om vi inte hade varit så väldans snuviga. Krya på dig tjejen!!

2010-08-30 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami