tralalala

Publicerat: 2012-09-17 20:48:06 Kategori: 0 Kommentar(er)


Jag älskar när mina barn ler, jag älskar att se dom glada!


Theodore har haft öroninflamation, så han har ätit medicin i 5 dagar nu, första gångerna va inte roliga att få i honom det. Men efter några gånger så förstod han att det inte va så farligt, och tog det utan problem. Duktig kille <3
Så nå dagis har det inte blivit, så jag hoppas det går bra å lämna dom imorgon, men det ska det nog göra!

Jag jobbar inte längre heller, så nu har jag skrivit in mig vid arbetsförmedlingen. får hoppas på nå bra där!

Barnen har fått overaller utav sin mormor & morfar som dom ska ha i vinter. Fick bli didirkson detta år, fina & bra!
Dooock jätte stora i storleken. Theodore drunkar ju i storlek 90!! men han kmr säkert växa i vinter så den kmr nog bli bra ändå. bättre för stor än förliten! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami