:)

Publicerat: 2012-09-18 08:41:12 Kategori: 0 Kommentar(er)
det känns lite surt att man lär väcka barnen för att gå till dagis när man själv är ledig, annars hade vi ju sovit rätt länge skulle jag tro! 
Men dom skulle vara på dagis kl 8 så det va väl bara att gå upp vid 06.30 då. 
Theodore har blivit bortskämd, nu vill han icke till dagis, utan blev jätte ledsen när vi kom dit. men dom gick å pusslade så jag hoppas att det går bra där nu. jag sa att dom kan ringa om han blir allt för jobbig då kmr jag väl å hämtar dom. 
Troy däremot blev jätte glad å började leka direkt. 

Theodore försökte allt med att vara hemma, han sa att han hade ont i hakan, men för att man har ont där så behöver man inte vara hemma! Men ja, försöka kan man ju alltid!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami