grillning

Publicerat: 2012-05-27 17:45:20 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Igår va det en trevlig kväll, vi va hos Olles kusin & hans tjej och grillade. 
Gott och trevligt.
Så något sånt lär vi göra om igen, med eller utan barn.
Vi kom hem vid strax efter 3 inatt, så vaknade jag klockan 11, så nu känns hela dagen förstörd, eller ja.. den är förstörd. förstår mig inte på folk som sover så länge om dagarna, och att jag kunde göra det i min ungdom. hela dagen försvinner ju?
Vi har iaf varit till Sörvik & hämtat våra grejer som vi lämnade kvar där igår, Och sen varit in på subway och köpt macka! farligt gott .

Imorgon börjar dagen lite nervöst, och efter det blir det att ta tåget upp till mora, Då får jag ÄNTLIGEN träffa mina små grabbar! Jag saknar dom tok för mkt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami