Kommentera gärna.

Publicerat: 2012-02-16 14:12:59 Kategori: Träning / kroppen 1 Kommentar(er)
Första bilden är 10 dagar efter förlossningen:
Och den åt höger är nu. 
lite skillnad är det väl? 
Sen jag började träna så har jag gått ner ungefär 4kg. 
Men jag tkr mest det är brösten som försvunnit. 
Men snart SKA det synas att jag gått ner i vikt, eller iaf blivit av med lite fett. 
på bilderna har jag på mig samma byxor, så dom här byxorna får vara dom som får mig att se att det går åt rätt håll! OM det nu kmr göra det. 
innan jag vart gravid med troy så va dessa byxor stooora. å när han va ute så va dom typ för små (som ni ser på bilden!) 
Nu sitter dom bra! 
Mitt mål är att dom ska bli förstora.
Vad tror ni? kmr det funka?

Just ja, jag fick mina träningskor igår (äntligen!) så jag ska ta en bild på dom å lägga in på bloggen! :)



Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

Jag tycker du är jätte duktig! Och jag tycker det är strongt utav dig att testa nya träningsformer på gymmet! En annan är så jävla feg och skulle skita i att gå dit, bara för att "jag inte kan".

Håller du i träningen så kommer byxorna ABSOLUT att bli förstora :)

2012-02-16 @ 16:51:32
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami