bra natt

Publicerat: 2011-10-25 08:28:57 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
dåligt bloggande för min del, men ska försöka göra ett inlägg nu tänkte jag.
Vi har inte gjort så jätte mkt egentligen. En kompis kom hit i Torsdags, vi har inte träffats sen jag bodde  i Rättvik så det va trevligt.

I Lördags jobbade Olle, så jag å pojkarna åkte hem till mamma & pappa å spenderade dagen där. Theodore skulle få vara ute med morfar hela dagen va det tänkt, gick kanske en timme, sen hade Theodore "badat" Så han fick komma in å måla istället! Men han ville såklart gå ut till morfar. Men har man för blöta kläder så går inte det tyvärr!

På fredag kommer mamma & pappa hit för att hämta Theodore! Han ska få följa med dom till Mora och sova i husvagnen hela helgen. Dom skulle gå och bada, och gå till leklandet. så han kommer ha det så bra där.

Jag själv  ska ut på lite trevligheter på lördag med en vän, Olle får då vara hemma med Troy! Nu är det min tur att gå ut å roa mig lite, så får han sitta hemma å ta hand om lille Troy.

Inatt sov Troy bra, han somnade 19.30 och sen sov han till klockan 04.30 och då fick han mat, sen somnade han om, vid 07.00 blev han väckt av Theodore som står å skriker "mamma gå"! Så dethar varit en riktigt bra natt kan man säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami