mamma kläder

Publicerat: 2011-02-23 13:19:13 Kategori: Allt 4 Kommentar(er)
När Theodore låg i magen hittade jag aldrig fina mammakläder, när jag väl tittade! det ända jag hade när jag väntade Theodore va ett par mammabyxor, och ett linne! båda har jag kunnat använda fast jag inte varit gravid, och det ser inte dumt ut.

Nu har jag hittat där det finns massa fina mamma kläder, till våren/sommaren, och jag är så sugen på en del av dom.

titta här om ni vill se.

använder/använde ni mamma kläder under graviditeten?
vart köpte ni dom?


Kommentarer
Postat av: NATTIS

jag använde inga mamma-kläder förra gången, men den här gången kanske jag kommer att göra det, men bara om det blir aktuellt :p

2011-02-23 @ 17:07:57
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

enligt min egen beräkning så är jag i vecka 14 då, men en av anledningarna till att vi gör det är ju just att vi inte vet riktigt hur långt gången jag är :p

2011-02-23 @ 17:58:53
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: sarah med bebis i magen

jag änväden till vacka 20 men sen hade jag vuksit ur allt jag hade så köt på mjukis och långa line och micke tjoktröja :)

2011-02-24 @ 17:06:32
URL: http://respekteravar.blogg.se/
Postat av: Hannele - mamma till två pojkar <3

Graviditeten med Kevin så hade jag väl några graviditeteskläder, köpte bla byxor från H&M, ett svart linne och sedan så hade jag J.s tröjor (bra att ha en karl som har lite större kläder än vad man själv var;)) haha..

Sen så mesta dels köpte jag linne från gina och hade leggins eller mysisar så jag gick runt i sånt mest.

Men när vi skulle gå på dop så hade jag inga jeans och orkade ha samma kläder på mig så köpte jag ett par mammabyxor på p&p för 600 kr.

Allt kvar än idag och brukar använda vissa kläder än idag, haha..syns int eens att det är mammakläder.



När jag blev gravid med Albin så växte jag inte så mycket under graviditeten tyckte jag så jag köpte 1 mammalinne som jag sen gav bort eftersom det såg konstigt ut på mig sen bara.

Började använda dom andra kläderna sen som jag hade kvar sen förra gången men mest dels så använde jag gina linnena, var enda linnen jag kunde använda på slutet x) Haha..



SÅ jag köpte mina "mammakläder" och mammakläder från H&M och gina :)

2011-02-25 @ 10:30:55
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami