vissa verkade tro att de va jag som skrev ...

Publicerat: 2011-12-18 20:34:48 Kategori: 1 Kommentar(er)

vissa verkade tro att de va jag som skrev inlägget igår, men om ni läser noga så är det en HAN som skrivit, han heter Simon och är Olles bror! Man behöver inte vara så allvarlig hela tiden! Som alla tkr man ska vara! Men nu tar jag en paus från bloggandet ett tag! Är trött på alla fjant människor som jämt ska klaga på något man skriver, folk som inte ens känner en ska hålla på å klaga, det gör ni bara för att..




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta inte åt dig! Det är ju bara de dom vill, bara att låta dem hålla på ! Det gör jag...

2011-12-18 @ 22:08:58
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami