shopping, mord, & alkohol

Publicerat: 2011-12-17 18:07:07 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)

Ja, imorse fick jag höra att det är en som blivit mördad, I Lilla Ludvika!!
Efter några timmar fick jag höra att en annan blivit skjuten..
Det är sjukt, Detta kan man kanske förvänta sig i storstäder!
Men inte i Ludvika, en liten håla som nästan alla känner alla?!
Det är hemsk, verkligen jätte hemskt...
Jag hatar vissa..

Jag mamma & systeryster åkte till Borlänge och shoppade lite.
jag behöver något till kvällen, eftersom jag ska ut å äta med Theres & Simon!
vi ska fira mig som fyllde 20 i Onsdags.

Pojkarna ska sova hos mina föräldrar, första gången Troy ska vara utan oss, Undra hur det går.
jag måste erkänna att jag saknar dom redan, mina små bebisar!!


Jag vet, jag ser gul ut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami