39.5 i feber

Publicerat: 2010-06-14 21:01:45 Kategori: Allt 2 Kommentar(er)
Tycker så synd om min lilla älskling nu. Tog tempen innan han gick å la sig vid 19.00, och då va de 38.2. Sen vaknade han å va jätte gnällig, Så jag tog upp honom så fick han vara i famnen lite, det hjälpte. Kände att han va jätte varm. Och så tog jag tempen igen och de va på 39.5, + att han har ömma ben. Så han fick alvedon nu, så får man hoppas att de blir bättre. Blir den högre får man väl åka in på akuten?!
Det är så hemskt när man som förälder inte vet vad man ska göra för att göra de bra. Nu sover han igen, så får man hoppas de är bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: emmah

Ja äntligen kan jag läsa din blogg igen! :) åh, stackarn som är sjuk :(

2010-06-14 @ 22:24:18
URL: http://emmahfalk.blogspot.com
Postat av: Lina

Usch då, men jag hoppas och tror att han är bättre i morgon. Kram

2010-06-15 @ 00:05:46
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami