god jul! (elr haft en bra jul?)

Publicerat: 2010-12-24 21:59:47 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Jahapp då va denna jul över! Men hoppas ni har haft en bra jul, det har då vi haft. Men en massa paket, god mat och trevligt sällskap.

Theodore fick börja dagen med att öppna ett paket, å då fick han ett par chinos som jag hade tänkt att han skulle ha på sig under dagen, å han vart så snygg!
Vi gjorde oss iordning lite och åkte sedan till min mamma & pappa. Där vart det att vänta tills man skulle äta! när maten väl kom fram så vart man mätt lika fort! men de va gott iaf.
Efter maten & disken så vart det att öppna julklappar, En massa kan jag säga! Jag kommer knappt ihåg vad vi fått, även om vi nyss packat upp allt! Men jag kan berätta längre ner vad vi fick, Iaf det jag kommer ihåg!

När vi öppnat paket hemma vid mamma & pappa bar det av till Gonäs, för att vara där en stund.
Där kom tomten också, Vilma och Filip vart lite rädda och gömde sig under bordet!

Men ja, nu kommer vi till det vi fick!

Theodore fick:
Verktygsbord
Leksaker som låter
kläder
en lampa
bad leksaker.
ett glas, och tallrik + bestik
duplo lego

Jag fick:
kläder
pengar
jätte snygga vinglas!
smörgåsgrill (jag å olle fick den tsm)
en lampa

Olle fick:
tröja
t shirt
kalsonger
grytlappar, handdukar, sällskapspel (det fick vi tsm)

Ja de va det jag kom på! De är säkert massa mer som jag glömt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami