Syskonmatcha

Publicerat: 2013-01-22 16:31:41 Kategori: 1 Kommentar(er)
Hittade snygga tröjor på Lindex rea (halva reapriset!) 
Kostade bara 50 kr st. å att det fanns precis deras storlekar va ju bara tur!
Så snygga ! 

Vad tkr ni, syskonmatcha, eller inte? Jag tkr att vissa saker är fint å matcha, men skulle aldrig göra det på varje plagg. Någon gång ibland, kan jag tycka. Men för att inte göra det för mkt så skulle inte jag ha likadana bxor till dessa tröjor, det blir för mkt! Men, samma byxor, eller samma tröjor / jackor. Det är ok. 
Att ha samma byxor å tröja samtidigt tkr jag blir för mkt ! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fina grabbar :) // Mormor.

2013-01-22 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami