skolan

Publicerat: 2013-01-22 11:55:42 Kategori: 1 Kommentar(er)
Imorse gick jag upp 06.30, å ändå va jag snabb iväg! Duschade både mig och barnen, gjorde oss iordning och sen iväg till dagis! 
på 40 minuter hade jag gjort oss klara och på 1 timme å 15 minuter så stod vi vid dagis! 
Jag han i tid!! :D

Men iaf, idag har jag haft min första riktgt mattelektion på ungefär 4 år!
Till en början satt jag som ett frågetecken, Men sen sa det bara KLICK, så förstod jag, en stund! 
Tills det kom ett annat tal som va likadant men ändå inte. 
Men jag förstod det tillslut också, Men lär ju ha glömt det tills imorgon.

Imorgon står det Engelska på schemat. Jag är RIKTIGT nervös, för Engelska är det värsta jag vet. 
Jag kan inte skriva, å jag kan inte tala engelska heller! Suck!

kidsbrandstore har redan skickat mina grejer! snabb leverans. då kommer dom nog redan imorgon!! 
Älskar snabba leveranser.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Visst är det kul när man känner att man förstår?! :)
Matte är ju dock klurigt, ena stunden känns det enkelt och andra stunden som rena grekiskan.
Engelskan fixar du galant, det sitter ju där inne i skallen och du är ju där för att lära dig :)

2013-01-22 @ 13:02:55
URL: http://honmammanu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami