shopping

Publicerat: 2013-01-18 17:59:12 Kategori: 0 Kommentar(er)
Igår va jag till Borlänge med Tanja.
Fyndade då en två tröjor till Troy för 87 kr (tillsammans) 
Ett par leggings till mig själv å även ett linne.

Vi åkte dit idag också, för att hon hade lagt bort lite kläder.
Då fyndade jag lite till, En T-shirt till Theodore, Och ett par byxor.
Sen köpte jag även en Tröja å strumpor från polarn & pyret, Och ett par strumpbyxor till Troy som han kan ha när vi bara är hemma , eller som långkalsonger. 
Så lite småfynd har man iaf gjort. 
Polarn & pyret kläderna va underbara, Köpte alla i samma stil , å färg. Jag som aldrig gillar orange gjorde det nu. Helt kär i den färgen ! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami