blandat

Publicerat: 2013-01-07 19:12:14 Kategori: 0 Kommentar(er)
Imorgon ska jag träffa en studievägledare, och efter det så blir det att träffa min jobbcoach för sista gången.
Min syster kommer hit å ser efter Dino så han slipper vara själv hela dagen. 

Lär också ringa veterinären imorgon eller någon dag denna vecka . 
Dino är ju 12 veckor på lördag och lär ha sitt vaccin då. 

Plus att jag idag ringde å ökade våran försäkring på Dino till 128 kr i månaden ist för 99kr.
Den vi har täcker mer om olyckan väl skulle vara framme. 
Då är det nog värt 30 kr extra i månaden. 

Vad har ni för försäkring på era hundar? å vad betalar ni? 

Snart är det farmen på tv, spännande! 
Hoppas det är lika bra som förr i tiden. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami