blä för skola, hoppas på det bästa

Publicerat: 2013-01-15 18:40:35 Kategori: 0 Kommentar(er)
Idag skulle vi träffa Svenska läraren, å hon skulle gå igenom vad vi ska göra inom svenskan denna termin.
Och jag vart faktiskt livrädd, Det va mycket, och det va muntligt. Det va mkt läsande å ja, allt jag inte gillar!! 
Och då har jag inte hört vad matte & engelska lärarna har att erbjuda. 
Detta kommer bli en jobbig termin , det känner jag på mig.
Jaja, får försöka stå ut å göra mitt bästa
Svenska läraren verkade iaf bra. Huvudsaken det. Hon verkar förstoende, berätta mkt att man kan få sitta i liten grupp om man inte gillar att prata inför en stor. 
Berätta vilket betyg man vill ha, så hon kan hjälpa lite extra å veta vad man ska bli bättre på!
Så jag får kämpa, jag kommer säkert tycka detta är jätte jobbigt, för det är vad jag tkr när det kommer till skolan, jag tycker nästan det är jobbigt att gå dit, att alla bara glor. 
Nu har jag inte börjat lektionerna, så jag hoppas det inte är som när man gick i 9an! 

Nu får ni tycka att jag är fjantig, men skolan är något jag alltid har tyckt varit jobbig. Och jag hoppas att jag får en annan syn på vuxenutbildningar ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami