ett måste

Publicerat: 2012-05-02 09:57:47 Kategori: Shopping 0 Kommentar(er)

Dom här plaggen ska jag försöka hitta i stockholm, borde ju finnas på någon utav alla h&m butiker som finns där?! 
Sen försöka hitta ett par shorts till troy också. å kanske någon mer t-shirt. 
Vill ha något från villervalla också, så ska försöka ta mig till en sådan butik okcså. 
jag gillar färg, iaf på barn! Dom ska ha fullt med färg. 
Troy passar inte i mörka trista kläder, han ska ha mkt färg. helst grön! 
Just ja, lär hitta nå keps & solhatt också, Theo får en keps som varje sommar. och Troy ska nog få solhatt, han passar inte så bra i keps tkr jag. Men det visar sig vad jag hittar!! :) 
Jag älskar villervallas solhattar med stjärnor på! Så fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami