dagen

Publicerat: 2012-05-24 18:17:05 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
IDag började vi dagen med att gå in till stan med min syster.
Theodore skulle till tandläkaren, och han va hur duktig som helst! 
Men efteråt så bröt han ihop å tyckte det va lite läskigt, Men vi berömde honom eftersom han va så duktig! inte behövde han vara ledsen heller! 

Sen tog vi bussen ut till gonäs å hälsade på hemma vid syster, där fick Theo spela lite gitarr, och måla lite. 
Sen gick vi ut och så fick Troy rida en liten häst! Det tyckte han va superskoj. 

Efter det tog vi bussen hem, och båda pojkarna somnade nästan direkt. 
Härliga väder, så man kan vara ute å trötta ut barnen lite, så dom får springa av sig!

Imorgon ska jag gå in till stan för att köpa nya skor åt Theodore (sandaler) 
Och efter det så ska vi skjutsa pojkarna till min mamma & pappa där dom ska få sova kvar, Och sen på Lördagen åker dom till Mora.
jag skulle egetnligen åka upp på Söndag, men efter ett samtal så ändrades det, så jag åker upp på Måndag ist. 
Så nu är jag lite nervös. 

På Lördag ska vi grilla med Marcus & Tanja, Ska bli trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami