dagen

Publicerat: 2012-03-27 14:01:38 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
Vi har precis kommit hem från stan,
Vi träffade min syster där.
Vart ett besök på biblioteket, Och sen vidare mot Åhlens där vi skulle äta lite tacobuffe. Super gott.
Så det va tur min syster va ledig idag så inte hela dagen va förstörd. 

har frågat vaktmästaren om man får tapetsera om Theo's rum, Och ja det fick man såklart. men det jag undrade mest över va om man får tapetsera lite mer barntapet. eller om man får tapetsera om det sen när man flyttar. men det skulle man få. 
Så nu vill jag bara till Rusta å titta lite billig färg å billig tapet. Vill inte kosta på för mkt på en hyreslägenhet. 
Men nå billigt kan man väl hitta hoppas jag. 

Nu sitter jag & barnen på att pappa Olle ska sluta så att vi kan åka till Ludvika gård å hämta ut lite paket som kommit. 
Och sen vidare mot gonäs där dom bjuder på mat för att Göran fyller år! (barnens farfar) 
Så stort grattis till honom! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami