.

Publicerat: 2012-06-25 07:56:47 Kategori: 0 Kommentar(er)
Nu har jag haft ett litet uppehåll igen.
men vi har varit i Mora hela helgen å haft det trevligt. 
Barnen har varit glada, varit ute hela dagarna, 
Vi har varit å Bowlat, vilket Theodore tyckte va jätte kul. Han gjorde till och med strike åt min mamma! Så dagen efter när han vakna så sa han - bola idag. 

Troy, han går snart skulle jag tro. Han tar några steg nu, Stora killen!
Han släpper själv å går iväg, sen ramlar han ihop. 
Tycker att det går tok för fort, så det kan ju tagga ner lite. 

I Lördags beställde jag hem en ny telefon. 
Får hoppas jag blir beviljad, nu ser dom bara vad jag fått i föräldrarpenning under året. 
Men annars får jag väl ringa å prata med dom å säga att jag fått jobb. 

Och på tal om jobb så ska jag jobba idag, stängning. Denna vecka blir jag bara ledig Onsdag, och sen förhoppningsvis helgen. har inte fått schema över det. så borde vara ledig om dom inte ringer in mig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami