prat

Publicerat: 2012-07-12 14:29:41 Kategori: 1 Kommentar(er)
Nu är mina tre lediga dagar över och jobb väntar ikv & imorgon. 
Är iaf Ledig på Lördag, å sen jobba länge på Söndag. Ledig en dag, jobbar en, ledig en och sen jobb i 5 dagar. 
Kmr bli jobbigt, men har hört dom som jobbat värre än mig, så värre kan jag förvänta mig då ! :)

Den 25 juli är jag ledig och då blir det en tur till furuvik! Det kmr nog barnen gilla :)
sen den 28 kanske vi åker ner till Stockholm om det passar Olles syster med familj. Och det får vi hoppas att det gör. 

Känns lite konstigt att man lär titta på MITT schema å se vad man kan planera, det har inte hänt på jätte länge. har ju varit ledig i TRE år! Så allt är så nytt, att inte vara hemma å göra vad man vill om dagarna. nu måste man planera in mina lediga dagar så får man göra saker då ist. 
Dock är det lite tråkigt när det kommer till vänner & sånt, för när dom är lediga så jobbar jag å tvärsom. 





Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Ebba

Ah okej. Tycker det är så svårt att skicka efter skor. Man ska mäta o ha sig :P Ebba har egentligen strl 19 på skorna om dom ska sitta exakt, men vi köpte strl 21 eftersom det ska vara nån cm extra för deras fötters skull :)

2012-07-12 @ 19:23:23
URL: http://emmaeskola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami