taggad till tusen

Publicerat: 2012-02-09 18:54:14 Kategori: Träning / kroppen 0 Kommentar(er)
Har varit och tränat nu!
jag & mamma körde på lite hårdare idag. 
Jag har kommit så långt att jag till och med orkar springa, EFTER att jag tränat musklerna. 
det går framåt och jag är glad över det. 
Har höjt tyngderna på maskinerna också. Det måste kännas när man tränar! Det SKA vara jobbigt. Man ska svettas. man ska känna att man inte orkar mer. Men då är det bara att ta i ännu en gång.
Att jag blivit så taggad till träning. det kunde man aldrig tro!
Mina bröst krymper, mamma tkr jag blivit smalare runt om. 
Då blir man mer sugen, då vill man bara träna mer mer mer mer.. 
Nu blir det vila i helgen och sedan kör vi på med ett bodystep pass.
Det ska bli kul att prova på.

Såhär körde vi idag:

10 minuter på en crosstrainer (har alltid kört 5-7 minuter)
träning av alla muskelgrupper en minut ungefär på varje maskin.
Sen varva med att springa och gå på ett löpband (om det heter så, namn är inte min grej)

Det är en bra början, och när jag gjort 10 minuter på en crosstrainer + springa lite på ett löpband så har det gått framåt. 
I början gjorde jag 5 minuter på crosstrainer, och 5 minuter på löpband, och då gick jag å vart helt slut. + träning av hela kroppen.


Och mer ska jag orka! 


Har även varit till systers stall och titta hur man släpper in hästarna. Jag ska hjälpa till med dom imorgon. 
Får väl se hur det går, har knappt rört en häst på 3 år. 
sen bjöd vi mina föräldrar på lasagne. Dom vart så nöjda. 

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami