:)

Publicerat: 2012-02-18 10:15:49 Kategori: Träning / kroppen 1 Kommentar(er)
Snart ska jag åka iväg på cxworx. 
Kan ju bli intressant, jag lovar att jag kmr vara helt död efter. 
Träning av magen är inte det roligaste efter två barn. Jag har inga muskler alls där, så dom måste tränas upp. 
Men som sagt, man orkar inte mkt just nu, plankan orkar jag 10 sekunder om jag har TUR. 
Men det gäller att träna träna träna så kmr jag nog orka mkt mer. 

Har ont i kroppen sen bodycombaten igår. 

Och på Tisdag ska vi träna lite maskiner igen. 
Kan inte bara göra passen hela tiden, måste göra lite annat också för att komma i form :)

Uppdaterar sen om hur det gick på cxworx.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi, så söt han är :)

Det är kul att läsa din blogg, mina barn är nästa exakt i samma ålder :)

2012-03-02 @ 12:35:25
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami