virlök

Publicerat: 2012-12-22 11:53:50 Kategori: 1 Kommentar(er)
Jag glömmer alltid att köpa vitlök, å när jag väl har gjort de hinner dom alltid bli gamla innan allt är slut så tkr de är helt onödigt å köpa det också! 
Det är ju alltid så himla mkt på en, fast å andra sidan kanske dom inte är så dyra! 
Meeen.. jag hittade färdig hackad vitlök på affären, jag är helt efter, visste inte ens att de fanns. 
kan nöja mig med att min syster inte heller visste de. 
Så himla smart, så en sån ska alltid få ligga i våran frys!! :) 




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det finns ju även färdighackad vitlök som frysvara :)

Svar: Det va nog de jag köpte? Den på bilden? :)
carolineandersson.blo.gg

2012-12-22 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami