Våran chihuahua

Publicerat: 2012-12-17 10:35:49 Kategori: 0 Kommentar(er)
Jag har hunnit fylla 21 år, och utav mamma & pappa fick jag en skrivare! Perfekt, eftersom man brukar få blöjrabatter & lite sånt på mejlen! + att jag kan skriva ut mitt cv å lite sånt. 

I Lördags hämtade vi hem våran lilla Dino, Världens sötaste hund! 
Kan berätta för er alla att de går hur bra som helst, han har kissat inne en gång sen i lördags. Hur bra är inte det då, med en hund som inte är van att vara ute så mkt! 
Barnen älskar honom, å han älskar barnen. 
Han sover själv om nätterna, å gnäller inte speciellt mkt då, hänt någon gång bara, men jag har min hand vid honom å då somnar han snabbt om igen. 
Barnen busar med honom, ska hålla honom (vilket dom såklart bara får göra när vi är med) 
Så detta går bättre än förväntat faktiskt. 
Han springer lös utomhus, men man lär väl öva med koppel också så han är van vid det med. 
Fast att kunna ha honom lös är något jag vill, blir lite mer frihet för dom om man är ute i skogen eller så. 

Jag gillar små hundar , stora hundar är bara stora å jobbiga ;) 
Nejdå.. Men dom är bra på olika vis.  :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami