lov till 7 januari

Publicerat: 2012-12-20 08:26:55 Kategori: 0 Kommentar(er)
klockan 5 vaknade Troy, mindre kul eftersom han väckte Dino som ville ut å göra sina behov. 
Som tur va så somnade dom om en liten stund iaf. Så här sitter jag, trött! 

Barnen är hemma från dagis denna vecka, är så rädd för magsjuka nu innan jul. så nu har dom ett litet lov fram tills den 7 Januari! 

Jag fick nyss igång min e-legitimation eller vad det heter! den har inte funkat på ett tag. Men de visade sig att jag va tvungen att uppdatera den? jaja. Ska då krånglas jämt. 

Ikv eller imorgon ska vi handla mat, kan ju bli roligt bland allt folk som också är å handlar julmat !

4 dagar till jul, å 5 dagar tills Theo fyller 3 år!! Att de gått 3 år kan jag inte förstå. Älskade (lilla?) barn Som blivit stor och trotsig. 

:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami