Julen = sådär

Publicerat: 2012-12-24 19:28:34 Kategori: 0 Kommentar(er)
Våran jul har väl varit sådär, vi har gjort det bästa utav situationen, 
Jag spydde inatt, men sen inget mer å jag mår bra. å jag tror inte att de va magsjuka, men vi tog ingen risk så vi va hemma. 
men vi gjorde så gott vi kunde ändå, pojkarna fick öppna paket lite då å då under dagen, ist för att öppna allt direkt. Så dom hade något å göra under dagen.

Min Bästa mamma & pappa kom hit även fast jag kan ha haft magsjuka! Och gjrode barnens jul lite bättre. 
Tomten kom till dom också. 
Glad att jag har föräldrar som inte är rädd för magsjuka utan kommer ändå för barnens skull. Det är så guldvärt tkr jag. 

Nu har dom fått massa leksaker å kläder så nu har dom å göra ett tag å klä sig i ett tag framöver. så det tackar vi alla för som har varit här med julklappar. 

Imorgon blir min stora kille 3 år!! Även då kommer mamma & pappa hit å firar honom! :):) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami