.

Publicerat: 2012-04-25 18:42:08 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)
har inte haft någon blogglust.
inte nu heller egentligen. 
men jag försöker mig på ett iaf.

Vi har inte gjort alls mkt, bara varit hemma. Eller ja, igår tog vi oss en långpromenad till Gonäs å hälsa på min syster. Och sen vidare hem till Pojkarnas farmor & farfar.
Theodore hade tur att få godsaker på båda ställerna. 
Nybakta muffins vid min syster, Och "godfika" som Theodore säger, Det är alltså kladdkaka & grädde. 

Lite pinsamt är det ju att ha en trotsig tvååring på affären!
Först rev han ner nästan allt han såg. Sen skulle han sitta på Troy's vagn, Och då tänkte jag, men då blir det väl lugnt. MEN nej då, då ramla han av vagnen med flit så alla stod där "ååh, hur gick det där". Så man skäms ju lite. Men det gick bra, Och det va hans eget fel eftersom han själv "ramlade av".

Nu har jag bokat klipptid, måste ju va lite snygg i håret när vi ska åka till Stockholm. Det börjar ju bli så galet långt. 
Undra om jag ska våga mig på riktigt kort denna gången?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami