dagen

Publicerat: 2012-04-03 14:54:28 Kategori: Shopping 1 Kommentar(er)
Idag följde vi med MosterCatrin in till stan för hon skulle fotografera några grejer. 
så vi gick en omväg dit, då mortion har jag då fått.
Olle ringer sen å frågar vad jag beställt dom väger 4.8kg, Men jag hade inte beställt nå.
Så jag sa åt syster & hennes pojkvän att hämta ut det, och det va ett varsit påskägg till mig & Olle, till syster & Jonas. sen fick Theodore ett eget litet.
Tack mamma & pappa för det!
Sen hade även ett par novastar byxor kommit, villervalla byxor & en polarn & pyret body. 
Body'n vart jag nog mest besviken över.
Och novastar byxorna såg så tråkiga ut på framsidan. men kanske blir bättre när dom sitter på.

Om en stund ska jag åka å träna med mamma, Men först sola lite, så slipper jag va den vitaste i världen i sommar :)


Lär även säga hur duktig min lillpojk blivit. Han ställer sig upp hela tiden, fortfarande lite ostabil. men så duktig iaf :)



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kolla min bloppisblogg! Har slängt upp jackan där, dock är den i strl.92 inte 98 som jag trodde :/

2012-04-03 @ 17:56:32
URL: http://honmammanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami