Före & Efter

Publicerat: 2011-11-23 10:33:20 Kategori: Allt 0 Kommentar(er)

Nu tänkte jag visa före och efter bilder på frillan!


Håret va slitet, färgen va förjävlig. Jag har dock ingen bild från andra sidan där jag hade mitt längre hår, hon han klippa av det innan hon skulle ta före bild! :)
Bilden har jag tagit från Zynk´s facebooksida!



Mina egna redigareda bilder!


Detta är direkt det är klart.
(ignorera mitt ansikte. ser as konstig ut ;D)
Men ja som ni ser vart färgen i håret bra mkt bättre.
jag har inte färgat det, utan hon använde en hårinpackning som får färgen finare.
Så en sån flaska ska jag köpa på Fredag.

Denna frisyr kan man göra om, man behöver inte ha dom där strecken framme. utan man kan dra fram allt hår framåt om man vill !
Men jag är rätt nöjd, är lite ovan fortfarande men man vänjer sig väl.

Jag visade henne frisyrerna jag hade tänkt mig, så fick hon säga vad hon tyckte, så hade hon lite egna ideér också! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami