bvc

Publicerat: 2011-11-21 19:03:02 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)

Nu har vi fått en ny dator! Tangenterna sitter på helt fel plats tkr jag, alla tangentbord är ju olika! Så blir det en massa stavfel så är det för att dom sitter på "fel" ställe !!

Jahapp, Min fråga jag ställde igår fick jag inte så många svar på som jag hade hoppats. Och inte kom den fram till något heller, Och jag har fortfarande beslutsångest. Ingen av dom är sådär att DEN ska jag ha. Så jag får tänka tills imorgon, kmr inte inte fram till något så får frisören bestäma helt enkelt, eller om hon har något annat tips!

Imorgon ska vi även till bvc, Troy ska mätas & vägas, + ta spruta. Stackaren.
Theodore ska också få mätas & vägas för att se om han går upp i vikt.
Ska bli spännande å se hur stora dom har blivit, va rätt länge sen jag va där men dom.




Kommentarer
Postat av: Jessica - mamma till Joline

usch, Joline ska ta sprutan imorgon, stackars små!

2011-11-22 @ 14:43:47
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami