första natten

Publicerat: 2011-05-30 12:25:30 Kategori: Theodore 16-24 Månader 1 Kommentar(er)
Första natten hemma vid mamma & pappa gick bra. Theodore vaknade en gång inatt å grinade till lite då och då. men det blev bra bara man kliade honom på ryggen. han vaknade för dagen 06,00, då gick han in till sin moster å väckte henne. å inte så lång tid efter så väckte han sin mormor också.
Theodore sover inte borta så ofta, så han är inte riktigt van vid det, å det märks på honom.

Nu sover han igen så jag passade på att sätta mig här å ta de lugnt en stund, och min mamma har gjort en rabarberpaj! Mums!

Idag är det 80 dagar kvar till bf, och idag ska jag till mvc också! spännande!


Kommentarer
Postat av: natasha

skönt att du kan bo där medans din sambo är borta! vet hur jobbigt det kaN vara att vara ensam med en liten hihi :)

2011-05-31 @ 20:13:49
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami