Sjuk igen

Publicerat: 2011-03-28 08:23:46 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Oj vilken dålig uppdatering det har blivit under helgen, Men det har inte hänt så värst mkt. Theodore är sjuk igen vilket inte alls är kul, så här hemma är det gnälligt just nu. Eller det har iaf vart det. HAn har sovit jätte dåligt några nätter, vaknar hela tiden!
Men inatt va väl den bästa natten, då sov han från halv 8 till 04.40 å åt sen välling och sen sov vidare till 06.00 någonstans. Jag vill helst inte ge honom välling på natten vanligtvis, men när han är sjuk så äter han ingenting på dagen, och får kämpa i honom välling så jag är glad att han åt upp en flaska inatt, så han får i sig något. När han är frisk så vill han ändå inte ha välling på natten, vilket är bra. Eftersom han inte behöver äta då.

Det är vädigt tomt här hemma just nu.. Och jag tänker inte skriva varför just nu.. <3


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Alice

svar; nej han har inte träffat henne, han skulle komma förra helge n men hörde aldrig av sig. och igår frågade jag när han skulle komma då skrev han "när jag har tid". jag pratade med hans kompis och han sa att john har haft tid hela veckan. tycker så synd om alice! men tänker inte lägga nå mer energi på honom nu. han får höra av sig om han är intresserad, tycker de är så jävla dålig stil. Det är ändå hans barn

2011-03-28 @ 09:06:55
URL: http://mammawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami