Dagen

Publicerat: 2011-03-15 20:32:06 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 1 Kommentar(er)
Idag har vi varit på öppna förskolan med Louise å Wilde. Vilket va trevligt.. men Theodore va dock inte den gladaste idag. Han har fått nå utslag på magen som jag inte vet vad det är. men han lider inte av dom. så jag passade på att fråga bvc tanterna om vad de kan vara. å hon sa att det ser ut som virusprickar, å med det menas det med att de kan komma sånna om han varit sjuk eller är sjuk. Vilket han inte har varit. MEN febern började smyga sig fram så det är väl antagligen det.
Men när vi kom hem så va han pigg å glad igen, och åt ganska mkt mat som han har gjort några dagar nu!
Så jag hoppas Theodore är bättre imorgon, inge kul om han ska få feber i flera dagar som han fick sist, för några veckor sen.

Nu har dom skickat mina kläder som är beställda. Ska bli intressant å se om jag gillar dom i verkligheten också :) Och att dom passar!


En riktig busunge har Theodore blivit! :)
Men kan man annat än att älska honom ? :)



Kommentarer
Postat av: fia

Söt han är:)

2011-03-18 @ 09:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami