bra dag!

Publicerat: 2011-03-09 19:09:12 Kategori: Theodore 12 - 15 Månader 1 Kommentar(er)
Idag har jag å Theodore varit på öppna förskolan med Louise å Wilde. Alltid lika kul å träffa dom.
Även fast de vart lite gnäll från Theodores sida så va det kul där, han va lite gnällig för att han va så trött. Har inte blivit så mkt sömn för honom idag, men han har sig själv att skylla, han ville inte somna i vagnen. han är så nyfiken av sig å ska bara sitta å titta på allt som händer.

Efter det så åkte vi till Daniel å Linda å hälsade på, vi ville se hur det blev i Lindas vardagsrum som dom gjort om lite, och det vart jätte fint.

Lär också säga att Theodore har ätit ovanligt mkt idag, frukost, lunch, mellanmål, middag, å sen lite bröd som han fick av Linda också! han har haft en lång period då han vägrat äta bra, även om han alltid ätit frukost, å mellanmål. men lunchen å middagen har inte riktigt gått i. Men han är pigg å glad ändå, så han får väl i sig det han behöver.

Nu sitter jag å väntar på att karln ska komma hem, han är å köper fetmat! och ja! det blir pizza! är man tjock så är man :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej, hittade nyss till din blogg och tycker det är lite kul för jag har en son född precis samma dag som din son, och väntar mitt andra barn (en till pojke) den 30 juni. Jag blev också flyttad efter mitt rutinultraljud för på mitt första ul mätte de fel med lite över två veckor.



Lycka till med barnen :-)

2011-03-10 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami