babbel

Publicerat: 2011-06-27 20:47:49 Kategori: Allt 1 Kommentar(er)
Efter Theodore haft feber så har han varit dålig på att äta, så det ända han ätit är välling, allt annat vägrar han äta! och det är ingen ide att tvinga honom att äta. Men idag har han ätit lite tacos och lite kakor, och nästan en hel flaska välling. Köpte majsvälling idag för att se om hans mage blir lite bättre. men han vägrade äta det, så jag fick lov att blanda vanliga vällingen med majsvälling och då gick det ner, lite iaf.
Och ja, Theodore fick äta kakor! huvudsaken är att han äter något, å kakor är bättre än inget! Vägrar barn äta när dom är/varit sjuka så lär dom få det dom får i sig, godis, chips, eller kakor är bättre än ingenting som sagt.
Men förmodligen så är det en tand på gång! för alla symptom stämmer in sen han fick sin första tand. Så det visar sig om det ploppar upp en liten tand.

Imorgon är det ett mvc besök inplanerat, igen! jag tkr jag är där hela tiden. men det va två veckor sen sist.
Denna graviditet är hemsk mot den förra lär jag  även ta å berätta, Nu har jag fått svullna fötter också! syns dock inte så mkt, men det känns. jag har svårt att gå, det är nog för att den ligger med huvudet så långt ner, är det inte det så vet jag inte vad det beror på! Men jag får stå ut dessa veckor. för snart så ska den ut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är lite jobbigt när ingen tycka veta vad som är fel på mig.. Haha, jag frågade och jag tjatade men läkaren totalvägrade att säga! Typiskt :p

2011-06-27 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Design by
Wildasmami